Dator

Heh, i lördagd så satte sig Loke på min dator. Den knäcktes rakt av, både skärm och dator (en bärbar). Inte så kul då den kostade 10 000! Som tur var täcker försäkringen allt och jag får en helt ny dator gratis om den inte går att reparera! Snacka om att jag blev lättad!
Vad jag är mest impad över är att jag lyckades att inte bli arg på honom! (han var ensam hemma då det hände) Han skulle ju ändå inte vetat varför jag var arg så det hade inte givit någonting. Han fick en kram istället innan jag gick och sörjde min förlorade kompanjon!

Såret från operationen på bogen har läkt ihop helt nu! Nu är det bara svansen kvar, och jag har en känsla av att det kommer ta väääldigt länge. Hoppas allt går bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0