Träning 10/9-08

Var nyss ute och tränade med lillpojken! Gud vad duktig han var, det gick förbi massa folk och hoppade omkring kråkor som är så roliga att jaga, men det var ändå hel fokus på mig! (eller snarare godiset. :p) Han var grym idag, och tog lite bilder, lägger upp de sen. :D Jag är verkligen stolt över lillpojken. Tränade röstkomandon idag med, och lär göra det rätt länge till, haha. Men Ligg satt ännu bättre idag, sitt är ju oklanderligt. Han lyssnade även på tass och sitt vackert på bara rösten. :D Sitt vackert blev jag förvånad över. Men vi tränade i kanske en halvtimme och han var jätteglad hela tiden! Söta ängel. Nu har han hittat en pipleksak som han torterar. Och jag har satt upp kompostgaller så han inte kan sno kissens mat! Victory!

Vad gjorde vi mer på träningen..? Körde inkallning och tränade på liggandet (han ligger och väntar jag går i väg och han kommer på inkallning). Det gick väl sådär, han fungerar mycket bättre på sittandet. Haha.. Men vänta fungerar rätt bra, och det är bra! Tränade lite snurra runt med, men det funkar bara på kroppspråket än! :D Jag har märkt hur otroligt känslig han är för kroppspråk. Det är galet. Jag behöver bara röra handen lite så snurrar han runt, lägger sig ner eller sitter vackert. :o Duktigt! Och vi har mycket bättre kontakt på redan ett par dagar. :D

Att skaffa Loke är nog det bästa jag någonsin gjort. :D <3

Laddar upp bilderna från träningen sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0