Feber!

I lördags så fick Loke feber som inte gick ned över natten, trots febernedsättande. Så på söndagsmorgonen blev han inskriven på djursjukhuset och fick ligga där med dropp och 41,3 graders feber. De röntgade han och tog prover etc  (hans tillväxtzoner såg bra ut! ^ ^b) emedan jag var hemma och oroade arslet av mig! Igår fick jag äntligen hämta hem han då febern hade gått ned! Snacka om både en lycklig Emma och Loke. :) Så nu går han på medicin i 10 dagar innan vi kan fortsätta på kortisonsprayen!

Så loke är nästan helt sitt gamla jag, pigg och kry! Fast när jag fick tillbaka han från sjukhuset så hade han magrat jättemycket, och gått ner ett par kg! Stackarn. Han hade tydligen inte velat äta så mycket alls då han låg där, men det förstår väl jag, med så mycket feber som han hade. :(

Men åter igen, alla där borta är så galet trevliga, och Loke blir jättelycklig varje gång vi ska dit. x)

/ Emma & Loke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0