Sjösättning!

Den senaste tiden har varit super för mig och Loke. Olyckligtvis så mår inte min mobil så bra utan fungerar inte för tillfället!

Annars har jag och Loke lekt och hoppat omkring. Kämpar fortfarande mot envisa eksem som inte riktigt vill ge med sig. I dag var vi också och sjösatte båten så vi kan ta oss till sommarstugan! Blir ett besök dit på Lördag och då ska vi ta massa bilder. Så idag har loke plaskat i havet lite och träffat två flatar!

 kolla in när loke busar på ängen!

Vi tränade på Ligg idag och vi gör stora framsteg, även om jag inte kan säöga att han kan det än. Mycket roligare att hoppa omkring än att ligga ner på komando!

Kram, Emma & Loke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0