Kissebebis!

Efter jobbet åker mamma jag och Loke till Piteå och hämtar en kattunge till mamma! (min katts halvsyskon!) En orange liten arg jävel till vildkatt. Men det ska nog gå och fixa. :D Jag gillar impulsbeslut. Hihi. Så nu blir det att köpa kattmat och kattsand etc innan man slutar jobbet. ;) hoho, intressant det ska bli. Jag kommer ihåg när jag fick min lilla kisse. Fast hon var inte arg, bara jätterädd. Så jag lät hon vara tills hon vant sig. Hon satt bara i ett hörn och pep och var ledsen i över en vecka. Sen en kväll då jag och massa kompisar satt i rummet bredvid, för att inte störa stackars vildkatten. Helt plötsligt travade lillakissen in och lade sig mitt bland alla oss och började spinna. Så jag vet inte riktigt vad som hände men det funkade! :D Nu är hon världens mysigaste kisse och skulle aldrig ens tänka på att klösa eller bita dig. Det finns inte i hennes värld. <3

Loke mår bra och äter kortison! Pigg som jag vet inte vad och mycket spring i benen!

Kram
Emma, Loke och kissarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0