trötta!


Både jag och Loke är jättetrötta. Jag lyckades iallafall ta mig upp men när jag skulle väcka Loke så bara kollade han på mig och gav mig en blick som sa ungefär "shut up, *****..".. haha xD Så han får väl sova lite till så drar jag uypp han precis innan vi far till veterinären.

Nu ska vi som sagt snart fara till veterinären igen för en check up! Hoppas vi slipper betala den här gången med.. ;) Och kortison-sprayet var verkligen jättebra! Även om det var läskigt. :)
Imorgon far vi nog och hälsar på min förra häst och massa klasskamrater. :D Vi far nog också förbi min gamla skola och kollar när Lea (världens bästa ridinstruktör) bossar runt med Mia och Marianne! :D Vad kul!

Puss och kram på er!
Emma och Loke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0