Regn regn i sunderbyn

Jo, alltså, här uppe i norr har himlen typ öppnat sig helt och regnet bara forsar ner. Inte kul för min regnhatande hund, som dessutom har eksem. Och eftersom att jag tränar en grupp med friidrottare två ggr i veckan, utomhus, så fick jag komma på en akutlösning när det regnade och vi var tvungna att fara. Denna akuta lösningen blev min regnjacka! Den passade som handen i handsken! Hunden var glad och torr och eksemen blev inte värre. :D skitbra.

Loke är värsta cirkushunden för övrigt. Otroigt lättlärd. Lärde han ju "sitt vackert" på en kvart!

Eksemen är mycket mycket bättre och han har gått upp i vikt lite efter den dåliga magen. Han växer ju hela tiden ifrån sitt hull! xD Men nu är det stabilt och bra, söthunden.

Kram på er


sol och lek

I söndags var det sol iallafall. Passade på att leka utomhus hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0